torstai 9. joulukuuta 2010

"ei näin!"

päivän naurut tässä! en tiedä naurattaako teitä siellä, mutta toimikoon tämä opetuksena, kaneetilla "ei näin!"*
kuvaus eräiden hääpäivästn alkuosasta, otsikoineen:  

Mihin sitä ihminen enää komedioita tarttee kun on siunattu tällaisilla sukulaisilla. Voi morjens ja hauskaa hääpäivää niille. Mulla ainakin on :D 

alkutahdit oli lyöty varmaan jo eilen ku X kyseli et minne Y aikoo viedä sen syömään. Se ei ihan selvinny kumpi oli puhunut Y:n lätkänpeluusta tänään, oliko X epäillyt sitä et se menis mielummin sinne ja oliko Y vaikka päättäny vähän jekuttaa ja sanonu menevänsä sinne. Mut eniveis tänään ku  Y  tuli himaan kymmenen tulipunaisen ruusun kanssa, joista se oli pulittanu viitisen kymppiä, niin X  oli jo kerenny piiskata ittensä sellaseen raivoon et ei ees avannu koko pakettia, kiukkus vaan ja kävi printtaa netistä Y:lle avioeropaperit. Y  kelas ensin kirjoittaa niihin nimeksi mikki hiiri, mut päätti sit kuitenkin jättää kirjoittamatta mitään ja sulkeutui vessaan niiden kahden skumppapullon kanssa jotka se oli juhlan kunniaksi hankkinu ja lipitti toisen niistä siellä yksin kunnes uskaltautui ulos. :D Y onneksi otti tilanteen huumorilla kun tää on niin jo nähty, et alkoi jo läpällä heittää mulle et kumpihan muuttaa, kenen nimissä on kämppä ja et kumman rahoilla on sänky ostettu, uskaltaako se mennä nukkuu siihen vai joutuuko sohvalle. kehotin kuorii ruusut paketista ja jättää skumpan siihen viereen et X näkee että se on ajatellut ja muistanut. Mut ei se kuulemma viittiny, pelkäs et X huitasee sitä sillä pullolla nukkuessa ja mietti pitäiskö nukkuu kypärä päässä. ;) Kehotin unohtaa sen idean ettei X luule et Y kettuilee sille. Mut joo, puhelu loppu sit siihen ku X vihdoin ja viimein tuli ATK-huoneesta ulos ja Y:lle tuli kiire lopettaa puhelu mun kanssa.... :D :D :D

ja tämä tarina on tosi. ja jatkoa odotellessa... ei paljoa varmaan kyseisessä osotteessa naurattanu, mutta mä hirnun vieläkin. anna mun kaikki kestää!




* ei näin! huusi myös ystäväni kaksivuotias poika, kun toinen poika yritti sitä halata. huom. sama poika elää kahden naisen perheessä, ja rakentaa brion junarataa yrittäen laittaa reiän reikään ja nupin nuppiin. 

*wirn* 
 ja taas mä nauran!


3 kommenttia:

  1. BUUUUUUUUHAHAHAHAHAH!

    Perkule, soot ollu seuraamassa meidän eloa. Mä oon toi versio joka hankkii pyhän raivon...

    VastaaPoista
  2. AAHAHAHAHAHAHAHAHAHhhahahhihihihihhihhehehhhehehehehehe...

    VastaaPoista
  3. hahaaha. oikeesti. hulvatonta on joidenkin elo! :D

    VastaaPoista