keskiviikko 19. tammikuuta 2011

ja vielä, sanon mä.

a) vanha lepakko haluais lähtee mun kanssa madeiralle vaeltamaan. oma eukko sanoi ei. uhkasi myös piestä kohta vanhan lepakon jos tommoset ehdotukset jatkuu, kielsin, koska mun iskää ja äiskää vanhempia ihmisiä ei käy pieksemän. sanon mä.
b) ihailemani työkaveri oli tänään huippu. pomo toi leipomaansa pullaa, ja II nappasi heti kättelyssä kaksi palaa. kun se sai torut huonosta käytöksestä ja siltä kysyttiin eikö ole opetettu että katsotaan ensin että kaikki saa yhden. se sanoi "mut on nimenomaan kasvatettu siihen, ja on mennyt vuosia oppia, että jos et ota mitä haluat, ja heti, niin jäät aina nuolemaan näppejäs. ja sit vituttaa. että otat vaan mitä haluat ja laitat ittes etusijalle, sillä pärjää elämässä." oikein! sanon mä.
c) emäntä osti trikoot. niitä sovitellessaan sanoi ettei ikinä menis ihmisten ilmoille ne jalassa. ja niinpä! sanon mä. on meinaan aika kuumottavat takapuoli ja reidet. kai mun on se treeneihin niissä laskettava, kun se ne sitä varten osti. mutta siinä raja. kotona saapi sitten pyöriä ne jalassa oikeen urakalla. sanon mä! uuh.

6 kommenttia:

  1. Repeilyä ja huvittunutta hymähtelyä vähän joka väliin. Hauska kirjoitus. Sanon mä! :D

    VastaaPoista
  2. Herra varjele, sanoo Hengellinen Äiti...:D

    VastaaPoista
  3. ja ei tarttis varmaan ees sanoa että mäki otin suorilta kaks pullaa! :D

    VastaaPoista
  4. Mun on pitänyt rankasti harjoittelemalla oppia pois tuosta "ota itse vähän ja katso jos muilta jää jäljelle".. On meinaan oma mieheke ihan toista maata ja sieltä ei kyllä jää mitään jäljelle! :D

    VastaaPoista