sunnuntai 14. elokuuta 2011

mahtava per..he

hitsi vieköön.
oon vähän sunnuntai-angsteissa, mutta punkkulasillisen voimalla haluan kertoa mielummin mukavia asioita. (mulla vaan ärsytys paisuu kurkussa (rutun iltaraivarit nyt päälimmäisenä mielessä.) ja koitan olla räjähtämättä pitkin seiniä.

sikspä haluan kertoa että:

viikonloppuna taas sain huokailla kuinka iso (laajennettu) perhe mulla onkaan.

a) mun lapset on älyttömän kauniita ja ihania. poika on semmonen vanhanajan pullaposkivauvan näkönen ihananpehmeä hassuli. aito poika. kaikessa hyvässä. ruttu oli siskon kripapäivänä niin kaunis että meinasin käydä itkemään. isot silmät, ruskea sileä tukka, ruskettunut iho, keltainen pellavamekko, harmaa villatakki ja maailman sulosin hymy. ei ole todellista. ja se oli hienosti pitkän kirkkosession, ja kirmas sen jälkeen heinikossa koko pienen vartensa tarmolla. ja teini, se on niin varmatyylinen, reipas ja kaunis. ja niin tunteellinen nuori nainen. mä pystyn vaan olemaan todella ylpeä siitä!

b) mun puoliso on maailman ihanin. lähdin hyvillä mielin rutun, esikoisen isän ja sen pojan kanssa kirkolliseen tilaisuuteen, ja muru jäi hyvillä mielin pojan kanssa leipomaan kakkua kotiin. juhlissa se emännöi keittiössä, vahti lapsia ja sosialisoi siinä sivussa. ihankun se olis viihtynyt tosi hyvin.

c) mun ystävät on ihania. ne leikitti lapsia, jututti sukulaisia, keitti kahvia, tiskasi, imuroi. oli läsnä. ja toi tälle mamalle hiukan relaviiniä.

d) mun suku se vasta ihana onkin. ne suulaat kauniit serkkunaiset, ystävälliset ja rakastavat "esikon porukat" (isi, täti, sisarukset, mummi, vaari), mun vanhemmat, maailman paras mummi, ja mielettömät kauniit ja reippaat serkkujen lapset. mun kummipoika. esikon sulonen veikka, ja sisko. ilman pönötystä, ilman jäykkyyttä, kaikki yhdes koossa, ilosena, esikosta ylpeenä. (siis voitteko kuvitella että mun rakkain L oli aamulenkillä nähnyt mun mummin, olivat vaihtaneet numeroita, ja tulivat ja menivät samalla kyydillä! mä L tallensin tänkin kyl mun sydämeen!)

huoh. en sano lesoillakseni, vaan ihan siks kun asia on niin. mulla on todella monta (elävää) syytä olla onnellinen. mä rakastan teitä. t.o.d.e.l.l.a. TODELLA. ja oon teistä äärettömän kiitollinen.

ja p.s. tän sentimentaalisen soopan kirjottaminen vaati vaan puol lasia punkkua. wirn*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti