keskiviikko 21. joulukuuta 2011

joulufiilis hei!

voi plääh.
nyt mä olen väsynyt.
siis sillälailla ettei silmät meinaa firmalla pysyä auki päivisin. ja nukun yöt oikeen kunnon koomaunta. koita tässä nyt kerätä joulufiilistä, kun ei mitään fiilistä mihinkään ole muutenkaan.
huoh.

murulla kuume sahailee ylösalas. päivystykseen ei vielä o tarvinnu mennä, koska terveysneuvonnan antaman rajan alla mennään vielä. tänään se oli äidilleen kertonut kuumeen taas nouseen, ja ajatellut jättää mulle kertomatta. "turha huolestuttaa", kuulemma. mähän se terveydenhuoltoalan ammattilainen olen. tosin olen myös se ylihysteerinen suojeluhullu, joka luulee että maailmankaikkeus suunnittelee napautusta mun onnellisen ja optimistisen elämänasenteen muuttamiseksi.
kerto se kuitenkin, jotta voin taas olla työntämässä kuumemittaria kielen alle tunnin välein.

no jaa.
jos ilosesti aatellaan, niin löytyyhän tässä semmoi romantiikan uusia muotoja.
a) en olekaan ennen naisia pukenut. riisunut ainoastaan.
b) toisen tukan peseminen on musta ihan yyberhellyyttävää ja rakkaudellista.

p.s. joulufiilistä ei nostata se, ettei posti lähettänyt mulle paketinnoutokorttia, vaan murun ja esikoisen lahjat läksi takas sinne mistä olivat tulleet. 
p.s.2. päivän ilosin asia oli esikoisen kymppi matikasta. kenehä pentuja se mahtaa olla? ei meinaan ainakaan mun matikkapäätä ole periny. terkut siltä joka tippui matikkajunasta kasiluokalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti