perjantai 19. marraskuuta 2010

happimum ei tulla

happimum ei tulla tanansa iltasa, happimum tulla huomena.

jumankekka mä alan repeilee täällä.

olishan tässä katastrofin ainekset kasassa jos jaksais suhtautua vakavasti elämään. ei menny niinko strömsössä. ei lähellekään. oon luvannut myydä vaunut vähän liian halvalla happimummille, ja koska en halua elää rattaatta, kävin varaamassa uudet. turhamaisena ihmisenä mulle ei kelvannut aleväri, vaan limited edition only. joten tappiolle mennään jokatapauksessa.

tappion määrän kertoo huomenna se, ilmaantuuko happimum hakemaan hänelle lupaamani vaunut oikeesti vai ei.

jos ei, mulla on sunnuntaina 300e lovi lompuukissa, plus omistuksessa sekä vaunut että rattaat.

ja tää asia mua vaan naurattaa. silmien räpsyminenkin taukosi hetkeksi.

1 kommentti:

  1. hei jos happimum ei pidä sovittuja juttuja, voit avata huutosi ja laittaa vaunut uudestaan myyntiin!

    VastaaPoista