torstai 22. maaliskuuta 2012

samaa, samaa

täällä ollaan.
ei tänne arkea kummempaa kuulu. töissä menee niin energiat, etten ole koneelle juurikaan taipunut. onneksi työt on mieleisiä, vaikka hulinaa on, on sinne aina aamulla kiva mennä.
on käyty mökkeilemässä muksujen kanssa (kiitos rakkaat ihmiset siitä mahdollisuudesta), hiissailtu murusen kanssa, riidelty esikoisen kanssa ja kaikkea muuta sitä same old, same old mitä mein arkeen nyt kuuluukaan.

"mä oon n-i-i-n tyytyväinen mun elämään." sanoin niin paatoksella että murua kävi naurattamaan. hittojako tyrskii. olen kun olen kun olen tyytyväinen, onnellinen.

mua oikeen tirskututtaa kun ajattelen päiviä tulevia. tän sirkukseni kanssa.
kevättä rinnassa, vissiin kaikilla.


tän verran bambamiakin saikkupäivällä mamin kanssa kotona näyttää ottavan kuulaan.
jepjep.

1 kommentti: