lauantai 12. tammikuuta 2013

perfect

Mistreated, misplaced, misunderstood  
Miss "no way, it's all good", 
It didn't slow me down  
Mistaken, 
Always second guessing 
Under estimated, 
 Look, I'm still around
 

Pretty, pretty please  
Don't you ever, ever feel  
Like your less than 
Fuckin' perfect.  
Pretty, pretty please 
If you ever, ever feel 
Like your nothing  
You're fuckin' perfect to me.

välillä parisuhteeseen ilmestyy ryppyjä kuin tyhjästä. 
uskon kuitenkin että kaikki saadaan selvitettyä, jos niin halutaan.
koska mä haluan olla tässä. 
ja luulen että tuokin toinenkin haluaa. 
silloin ylivoimaisia esteitä rakkaudelle ei ole, eikä tule. 

kaksi viikkoa olen vääntänyt itkua kun lasten ipodista tulee pinkin perfect. 
mutta tuopa kertoo muutamalla rivillä mun syvistä tunteista. 
osuu. katsotaan koska pystyn taas kuuntelemaan tuota ilman slaavilaista liikutusta. 
nyyh.

1 kommentti:

  1. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it
    helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.


    my blog - laser cellulite treatment

    VastaaPoista