torstai 2. elokuuta 2012

eskari ja klassikko

hiis.
nyt se on pian eskari!
mun pikku ruttu.
[rakkautta ja sydäntä tähän]





ostin sille klassikkorepun. saa raahata tota selässään eskarin ja peruskoulun ajan. joku tilpehööri saa vetskassa roikkuessaan vaihtaa. joka vuosi, eikä edes joka toinen, tule uutta reppua tuleman.t. mutsi joka vihaa kerska-kerta-kulutuskulttuuria.
värivalintakin aika jees by ruttu. no,sehän sen kanssa saa elää.

p.s. hain reppureissulla kuramaton. ja 15kg koiranruokaa. (tuli muuten helpolla ikean kassissa reppuselässä kotiin.) säilytyslaatikko pihalle ja krysanteemit saa odottaa, hyvästä kikkailusta huolimatta en saanut niitä kamelin kyytiin. *wirn.

2 kommenttia:

  1. Mä meinasin tehdä samat hankinnat noille meidän otuksille viime vuonna, mut sit iski takapakki. Mä en vaan voinut, kun meidän luokalla ala-asteella oli niitä. Mulle jäi sillon takomaan päähän se fjällräven kånken päähän, varsinkin se kånken-osuus. En vaan saanut sitä mielestäni...mulla on aina ollut näitä sana-allergioita ja niin on muuten L:llakin.

    No, ja toinen syy oli se, et I:lle se olis ollut liian iso, kun se on niin käsittämättömän pieni ja hento. Ne sai sit itse valitut pinkit reput. En tiedä minne voisin hakeutua siedätyshoitoon, kun ens syksynä koulua varten haikailisin kyllä kånkeneita :D

    Pistäs muuten sun meili, niin saat sen kutsun ;)Jos haluut.

    VastaaPoista
  2. mä oon asunu lapsena nii ghetossa ettei siellä kellään tommosta ollu. paitsi ehkä yhdellä joka oli "paremmasta" perheestä ;) ei sillä että mä mihkään elitismiin pyrin, halusin vaan repun joka kestäis sen 10vuotta. vähän iskohko se on vielä, mutta kannettavissa näköjään.

    joo, laitan mailia fb jos vaan lahossa latvassani sen aikaa että klikkaan tohon toiseen ikkunaan :D

    VastaaPoista