keskiviikko 1. elokuuta 2012

seksuaalisesti kehitysvammainen ja naisesta iloinen

koska mä olen seksuaalisesti kehitysvammainen, niin musta on kerrassaan vavahduttavaa joka kerta kun alaston nainen sukeltaa mun iholle peiton alle.
se kaunis hahmo hämärässä huoneessa.
naiselliset, kaarevat muodot, sileä iho, lämpö, tuoksu.
huoh.
ei ole parempaa. sitä ei voi edes sanoin kuvailla.
mä olen maailman onnekkain. tiedän.

p.s. james, mä en ymmärrä miten rakkaus, lämpö ja naisen kauneus on sun mielestä poikkeavaa. mä luulen että seksuaalisesti kehitysvammanen on mun sijasta sinä.

6 kommenttia:

  1. Totta! Niin totta!

    Jameksesta... Siunattu eksäni tapasi sanoa (ehkä yhäkin) että kaikki syntyvät tyhminä, toiset jäävätkin, mutta täytyykö se vielä ääneen kertoa..?

    Täällä taas oli koolla kehitysvammaiset sisarukset. ;) onneksi meillä on vielä kaksi normaaliakin.

    T.F

    VastaaPoista
  2. Heh, tähän jos jatkais vähän huonolla huumorilla ehkä, niin todeta voisi, että kehitysvammaisten syrjiminen on käsittääkseni ihan laissa kielletty. Että James ja muut nyt hopi hopi korjaamaan epäkohtia seksuaalisesti kehitysvammaisten ja muiden kehitysvammaisten osalta. :)

    VastaaPoista
  3. Sanoppa... ;) muuan tuttava, ken kiitää pyörätuolin/ sähkärin kanssa, pohti millaisia etuuksia nyt voikaan hakea.. tuplahyöty!! Itseäni kiinnostaa, saisinko kenties vaikkapa kuljetuspalvelukortin (taksikortin), soisiko James ja kaverit sen?

    T. F

    VastaaPoista
  4. joo-o.. perussuomalaisia ei voi edes verrata mihinkään muuhun kuin - noh, perussuomalaisiin.. mikään ryhmä ei ansaitse samanlaista leimaa :D (anteeks yleistys)

    VastaaPoista
  5. Sinä olet ihan terve? Blogiasi lukiessa tietää, että sinä olet maailman onnekkain ihminen.

    VastaaPoista
  6. *ei sitä kysymysmerkkiä. Sen tilalle huutomerkki.

    VastaaPoista