perjantai 3. elokuuta 2012

off.

mun tekee niin paljon mieli kiroilla ja huutaa.
työviikko on nurkan takana, ja mulla on tän p**seloman huipennukseksi lämpöä. silmiä särkee ja selkä kolottaa. ja päälle päätteeks megalomaaninen ketutus.
noi murun duunitki on suoraan helvetistä, ja penskat hyppii seinille.

mulla on nyt hihna niin kireellä että vinkuu-u-u-u-uuuu.

joo, joo.  mä oon varmaan maanisdepressiivinen helkkarin pienillä sykleillä. ja todellinen on-off ihminen, sit kun asiat ei ole happy happy ja on, ne on totaalisen off.
ja nyt mä oon off. totaalisen. 


onneks tiiän että kohta naksahtaa joku paikalleen, jostain ihan pienestä syystä, ja pystyn taas hengittämään normaalisti. ei tätä muuten jaksais. 

mutta tänään -nyt- ottaa päähän. kaikki. todella. 
ei sit muuta.
moi. 


2 kommenttia: