tiistai 21. elokuuta 2012

unia

hassua.
näin pitkästä aikaa vauvaunia.

hoidin vekkulin näköistä vauvaa. se oli jotenkin liikuttavaa. vauva oli niin läheinen mulle, mutta ei mun oma. tiesin että se on vaan hetken lainassa.
tiesin unessa myös kenen se on.
ystävän jolla on nyt elämässä kaikenlaista myllerrystä.

tiedän että sen asiat loksahtaa kohdalleen. joskus elämä vaatii kovaakin myllerrystä jotta asiat loksahtaa kohdalleen. ikuisella optimistilla on varma usko siitä että asialla on tapana järjestyä. isoista asioista luopuminen tuo aina jotakin uutta tilalle.
se on kohtalo.
joskus pitää vaan jaksaa odottaa niitä parempia aikoja.

kuvailin vauvaa mun ystävälle, ja se sai melkein kohtauksen. aivan kuin hän pienenä.
pyöreät ilmeikkäät kasvot, suuret siniset silmät, selkeät kulmakarvat kolmikuisella, paksu, pitkä tukka. tyttö se on.

siitäs sen saat.
et ihan vielä, mutta joskus. ja mä hoidan sitä. ainakin tovin silloin tällöin.

enneuni. rauhoittava tieto siitä että asiat järjestyy just niinkuin pitääkin.
hyvää syntymäpäivää sä läheinen, kaukainen.
tänään nähdään. ja mä halaan sua pitkään.

1 kommentti: