keskiviikko 29. elokuuta 2012

mä meen lakkoon

"mä joka päivä töitä teen.
ja joka ainoa aamu kahdeksaksi meen.
sen kaiken teen mä siksi vain,
jotta kulta sä jaksat
olla mun omanain."

huhuu.
töitä, töitä, töitä.
ei siinä.

mut jumankekka en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa?
poikanen on alkanut kussa taas housuun.
esikoinen vetää hermoa ihme asioista.
ruttunaama kolas hampaansa rikki.
murussa haisee pms.
yks koira on tuhannen sekasin.
ja noi saatanat junatyömaalla poraa, poraa, poraa, poraa. ja poraaaaaa!
siis jopa klo 20 asti joka helvetin ilta.
nyt oli autonkin päällä räjäytyspaskaa ja yhteydenottopyyntö.

asunnon seinä on halki.
tää kämppä sotkeentuu kuin ittekseen.

helvetti. tänkö vuoksi käyn töissä? ja raadan itseni paskaksi?
että saan kusta, kiukkua, rikkinäisiä hampaita ja tota saatanan mekkalaa?

oh thank you. but no thank you.
vittu mä meen lakkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti