lauantai 16. maaliskuuta 2013

ja taas mielessä. hääasiat.

hitto. mun ei pitänyt ollenkaan edes miettiä näitä, en tiiä onkse tää kevät vai mikä tän saa aikaan, ja perustelen asiaa sillä, että vuosi "enää" aikaa selvittää speksit miten toimitaan.
taas mun ajatus alkoi oleellisemmasta, eli


mä haluan tämmösen kampauksen! *
ja sit se toiseks olennaisin. nimittäin kimppu.
ostin murulle naistenpäivän kukiksi neilikoita, ja joutenollessa askartelin omannäköiseni kimpun.
kas tässä:





vielähän siis näistä on matkaa näihin googlen kuvahaun tekeleisin, mutta onhan mulla tässä tovi aikaa opetella... 

 
* kuva kohteesta inthespotlightofstyle.blogspot.com


3 kommenttia:

  1. toi kampaus kyllä näyttää kivalle :)

    VastaaPoista
  2. Minkä ikäläinen oot.

    VastaaPoista
  3. poikkeama, eikö olekin ihana :) mulla on yks 50-luvun tyylinen luonnonvalkonen mekko, joka sopis just mun kaltaselle hipillepeikolle, ja tuo kampaus just sen asun kruunais kyllä. mä kyllä etin semmosta suoralinjasta valkosta japanilaistyyppistä mekkoa, tai mustaa raakasilkkistä kotelomekkoa vielä, mutta onhan tässä aikaa... ;)

    ja leffahullu, kui? onks teinimäistä höntyilyä? ;) mä oon jo yli kolkyt (hui!)....

    VastaaPoista