sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

morsiussaunassa

serkun polttareiden morsiussaunassa iskin pehvani morsiamelta vapautuneeseen paikkaan. *
jeh!
son mun vuoro seuraavaksi. ou jee! tosin mun salaisissa fantasioissa siskon "setämies" vie sen yllättäen vihille ennenkun kerkiän kissaa sanoa.

kuvailen polttarimeininkiä myöhemmin jos jaksan.
nyt jälkeisenä aamuna muru on kuumeessa ** ja koiranlenkkinakki iski mulle. ajattelin käyttää tän ukkostelu- ja sadesunnuntain siivoamiseen. ja alan tuumimaan mitä teen  vimosen sisustushankintalistan kanssa. joka on valitettavasti aika pitkä...


* ei tarvinnu ees tapella paikasta. menin viimosena terassilta viilentymästä pesulle, ja huutelin josko joku ehti istahtaa. ei ollu istuneet, joten kipasin tyhjään saunaan ja hihittelin siellä morsiamen paikalla yksinään. 
** raasu soitti mulle että nous kuume just ennen peliä, ja mä terveydenhuollon ammattilaisena käskin vetään vaan buranaa ja pelaamaan. koska ajattelin että se on vaan stressikuumetta. peli oli kuulemma kauden paras murulta (plus äärimmäisen tärkeä) ja voitto tuli, mutta kuume pomppi huippulukemiin illalla. faak! ...jälkitauteja odotellessa... hmh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti