keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

murskaava arki, ja transu minä.

tännepä ei erikoisia kuulu. arki tuntuu murskaavalta. vielä pitäis puoltoista viikkoa taklata.
mä oon äärimmäisen väsynyt. en muista tällästä väsyneisyyden tilaa kokeneeni aiemmin. meinaan duunissakin safkan jälkeen nuhkahtaa pystyyn. ja illalla uni tulee napista painamalla vaikka heti kasilta.
eikä aamuviideltä silmät aukea kun koiralenkki kutsuu.
oon edelleen vaihtarihommissa jonne työparini mut luuseriliikkeellään nakitti.
kävin haistelemassa omaa työmaata tänään, ja hinku sinne alkaa olla kova.

vkonloppuna on serkun polttarit, joita odotin ihan intona. kunnes sain mailia että niissä on glamour-teema. glamour! faaaaaaaaaak. kun entisestä rekkistyyppisestä lähiömutsistä yritetään vääntää glamour, on lopputulema lähellä huonostipukeutunutta transua. äääh. mä niin en kestä! ahdistus. duunikaverikin sanoi että takuulla menee burleskiksi, vaikka yrittäisin fiiniä. äst. äst. äst! 


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti