tiistai 10. heinäkuuta 2012

tyhmänaama ja muuta

muru epäilee että oon saanu kolmenkympin kriisin vähän myöhässä. oon niin tyytymätön itseeni ettei ikinä.
serkun häihin mulla oli varattuna 50-luvun tyylinen luonnonvalkonen pliseerattu mekko, mutta siitäkin vedin itkukoivarit kun oon aina niin seinäruusu ja mitätön.
sitten tilasin pinkin kietasumekon, ainakin seinästä erottuu meinaan, mutta senkin kanssa pamahti hermo. helvetti! eikö sekään nyt ole tarpeeks juhlallinen? näytänksmä ihan urpolta siinäkin?! voi miksi miksi MIKSI???

voi penaali ja kaikki kirosanat. emmäkestä.
myydään naama ja olemus. tarpeettomana.
ostetaan tilalle jotai särmää.
ei haittaa vaikka olis rumaa, kunhan olis persoonallista. kropallakaan ei sen väliä. kunhan olis tissit ees.
mä voisin myös vaihtaa äärettömän tympeen vaatekaapin sisällön johonki coolimpaan.

tai sit mä vaan voisin vihdoin päästä tästä yli.

huoh. mä päätin etten laittaudu tällä viikolla duuniin ollenkaan. läksin verkkarit jalassa yks aamu. eiköhän jotku narkit ulissu mun perään juna-asemalla. ker-ras-saan imartelevaa, etten sanois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti