torstai 5. heinäkuuta 2012

turhat glamourangstit

no jaahans.
pienimuotoinen glamour-hermoromahdukseni oli siis turha!
oikea termi teemalle oli cabaree.
no juu. höyheniä lisää päähän ja hyvä tulee.

"helvetti, kun tälläseen rumaan lähiömutsirekkalesboon tunkee glamouria, niin... byhyy.... [itkua].
- älä viiti. et sä enää o lähiömutsi!
[kovempaa itkua] *
"aivan sama mulle! p**ka mikä p**ka!" [lisää itkua]
- kulta mä guugletan sulle sen glamourin. kyl me jotaki keksitään. sulla on nättejä mekkoja, tai jos laitat ne hienot mustat housut..?
[tuhinaa, mutinaa, itkua...]
- rakas. mikä ihme sua vaivaa! eihän sulla ole ees menkat tulossa!

nätit sanat, pusut ja halit auttoi.  lopulta.
kyl on saamari miten löyhällä mielenterveys, itsetunto ja hyvinvointi voi olla.

- anna mä vien ne koirat. musta tuntuu että sä olet vähän väsyny.
"aijaa, mistä se tuli sulle mieleen?"
*wirn.

nyt vähän nolottaa jo. **

* meinaa kiljua ihan täysiä kauheita asioita yksinelämisestä ja muusta parisuhteen päättämisestä kun muru ei puutu sanoihin "ruma rekkalesbo".
** onneks osaan olla satuttamatta toista typeryyksillä kun itseä riipii. mä olen aikuinen. melkein. 

1 kommentti: