perjantai 20. heinäkuuta 2012

provosoiduinnnn... taas.

mä oon muutenki nyt maanisessa tilassa, ja sit taas provosoiduin ihan kympillä poikkeaman blogissa velloneesta saako deletoida anonyymejä kommentteja ja koska lapsen saa laittaa päivähoitoon ja plaa plaa plaa.

apua!
ihmiset.
täti tän kerran taas saarnaa:
tämä on mun blogi. tänne saa kommentoida, mutta koska tää on MUNMUNMUN mä saan poistaa mitä haluan. syy miksi niin tekisin, ei kuulu kelleen, koska tää on MUN blogi. mä saan tehdä täällä ruudun takana ihan mitä haluan. liittyen näihin teksteihin ja niiden kommentteihin.
jos joku provoaa, vittuilee tai kyseenalaistaa mun kirjotuksia, mä saan ne kommentit poistaa jos haluan. jos joku on erimieltä, mä saan neki poistaa jos haluan.

mä tykkäisin keskustelusta, mutta täällä on usein aika hiljasta.
ja mukautuvaista. ja mukavaa. (kiitti siitä btw!)

jotenki mua ei haittais esim keskustella julkisesti esim. p. räsäsen kanssa perhearvoista tai ihmisoikeuksista. (oon muuten sitäki yrittäny saamatta vastinetta.) 

joskus mä provosoidun ja kirjottelen äreenä. joskus taas ihan sydän rakkautta täynnä kaikkea kohtaan.
välillä mä oon ihan maaninen ja happy, ja sit taas en.
jos joku ei tyylistä tykkää, saa sivua vaihdettua helkkarin helposti. sitä ei tarvi jäädä tänne nutisemaan. mut senki saa kertoo että oon tyhmä jos siltä tuntuu. mulle se ku on kato aika sama.

vielä sanoisin että anonyymiteetin takaa saa täällä huudella. kuuntelen mitä kuuntelen. ja vastaan jos vastaan.

minkään sortin uhkailu netissä ei käy. ei blogeissa eikä keskustelupalstoilla. se on vastoin lakia.

p.s. eräs jonka tekemisten vaikutuksia itseeni ruodin edesmenneessä blogissani, sanoi etten voi niin tehdä koska se on kunnianloukkaamista, vaikka mun mielestä mä kerroin vain miltä musta tuntuu, tai miten asiat on muhun vaikuttanut. sanoin että kun löytää lakimiehen kanssa teksteistäni jotain herjaavaa, niin saa nostaa syytteen. mä pyrin kuitenkin aina oleen korrekti muita ihmisiä kohtaan,* ja kirjottaa vaan minusta, minusta ja mun elämästä, koska täähän on MUN blogi.

* vaikka olis mulla paljon sanottavaa monestakin ihmisestä/tapauksesta/asiasta. to.del.la.

6 kommenttia:

  1. Sä oot hyvä tyyppi, mahtava äiti ja mukava lukea juttuja mitä kirjoitat (ja siis lukemani perusteella mielipiteen saanut)! ;)

    VastaaPoista
  2. Lisäys. Siis pitkään olen blogiasi seurannut kännykän kautta, mutta kommentoiminen työlästä tän kapulan kautta. :)

    VastaaPoista
  3. Yksi stalkkeri ilmottautuu. Sun blogi on just hyvä! -Reetta

    VastaaPoista
  4. Ja kiitti sullekin kommentista. Sen mun kommentin jälkeen on tullut paljon hyviä kommentteja ja oon miettinyt niiden julkaisemista, mutta päätynyt siihen, että en keskustelua siltä osin enää jatka. Koska julkaiseminen poikisi kasan uusia kommentteja ja nyt en vain jaksa. Ilkeät anonyymit kommentit kumminkin tulevat minun luettavakseni, vaikken niitä julkaisisikaan. Ja haluan ko. ihmisestä eroon.

    Mutta perhearvoista on kyllä kiva vääntää - harrastan sitä itsekin ja omalla nimellä aika paljon :D

    Mutta joo, myönnän etten aina itsekään toimi oikein tai fiksusti ja pahoittelut siitä. Tämmönen jukuripäinen idiootti ja joskus menee hermot. :D

    VastaaPoista
  5. Aamen. Monesti tekisi mieli antaa (positiivista!) kommenttia, mutta omalla koneellani on jotkut suodatukset päällä, eikä kommentointi onnistu. Eikä jaksa selvittää moista asiaa.. :) T. Päivi

    VastaaPoista
  6. heippa reetta ja susse! kiitti ilmiintymisestä :)
    ja poikkeama, mun ajatus oli vaan just se, ettei sun tarvia kuunnella kenenkään avautumista, josset halua, koska blogi on muistaakseni sun. sä saat olla nii "jukuripää" ku itse haluat ;)
    ja päivi! tervetuloa, ja kiitit myös sulle kun näytit nimes.

    VastaaPoista