lauantai 14. marraskuuta 2009

rakkautta on...

- pestä haisevat koirat.
- rasvata toisen kasvot, kun sillä ei kädet toimi. ja tarjoutua pesemään hampaat. ja suostua kääntämään ompelutyöt kun toinen ei siihenkään pysty.
- kuunnella typerät marinat, itkut ja ininät.
- kestää toisen sulkeutumista itsensä ja mahansa ympärille.
- yrittää kasvattaa toisen kieltä näyttävästä lapsesta kunnollista kansalaista, ja jaksaa kuunnella sen lapsen alati muuttuvia mielialoja.
- kysyä lupa menoillensa vaikka tietää ettei tarvitse.
- rakentaa toimiva kestovaipankuivausteline epäselvien ohjeiden mukaan.
- pestä liesituuletin ja lamppu (!).
- suostua kokeilemaan palasaippuoita ja shampootuotteita luonnon kuormittumisen vähenemiseksi.
- suojella toisen tunteita ja ottaa tuntemukset vakavasti.
- ottaa kantaa asioihin, ja sanoa oma mielipiteensä suoraan.
- suostua katsomaan huonoja elokuvia.

2 kommenttia:

  1. Mun rakas kestää autossa mun haukkuvaa saksanpaimenkoiraa. Se just eilen sanoi mulle näin, kun ajettiin koirien kanssa ulkoilualueelle: "Kyllä mun täytyy sua aika paljon rakastaa, että mä kestän tota sun koiran haukkumista autossa!". Totta! Ja kulta myös usein rasvaa mun kasvot, koska mä en itse viitti/välitä. :) Se on tosi rakkautta kestää mua sellaisena kun oon, koska mä en puhu enkä pukahda. Silti on 3 vuotta yhteiseloa jo takana. :D

    VastaaPoista
  2. monimuotoista on rakkaus. se on vaan kiva arjessa huomata sellasia pieniä välittämisiä ja onnenhetkiä.

    meillä kihlapäivän jälkeen on alkanut mun kiukuttelu, ja olen odottanut milloin toisen naama näyttää katumusta siitä mitä tulikaan haluttua. tällänen kiukkunen noita! ;)

    VastaaPoista