keskiviikko 16. toukokuuta 2012

kuveja


joo-o. nättihän se on, ja kivakin. mutta oh, jotenkin niin persoonaton. etukäteen ei saa pohjapiirrustuksesta kuvaa millainen asunto onkaan valmiina, mutta tämä kyllä vastaa hyvin mielikuvaa siitä mitä tilattiin. mutku kaikki on nyt niin kiiltävää ja steriiliä. mulla se vaan tökkäsee.
emmätiä. kaipa sitä hienosteluunkin tottuu. ja luulen että steriiliys on tuosta asunnosta kaukana, kun mein sirkus sinne raijataan.

ja sitäpaitsi,  ehkä mun "persoonalliset" ja "kotikutoiset" kalusteeni tekevät asunnosta kodin sitten viimeistään.
pari viikkoa niin tuolla ollaan. punasine tuoleinemme.
hoh hoh. uusi sivu elämässä on kääntymässä. 

[eli siis, tuossa on vajaa sata neliötä, kolme makkaria ja sauna yläkerrassa, olohuone, keittiö ja wc alakerrassa. keittiö on auki tuohon olohuoneen puolelle. lattiat ja tasot on tammea. * laatoitukset märkätiloissa graffitinharmaat. haluan olohuoneeseen kanarianlinnunkeltaisen seinän (jota en tule saamaan) ja sohvan yläpuolelle seinään haluan käytettyjen tehostevärimaaleien jämistä lasten maalaaman abstraktin taulun. mustat lamput oon olohuoneeseen jo valinnut. matonkin pitää olla tumma (koirien takia). olohuoneen kirjahyllyt/kaapit loistaa poissaolevana ideana vielä. vanha lakanakaappi joka on nyt koivua, saa pintaan uuden maalin. (ehkei sittenkään valkoista, sitä on jo niin liikaa...)  muru muuten ehdotti että nautitaan puhtaan valkoisesta kodista nyt, ja maalataan pintoja kun elämän jälkeä alkaa tulla. se ei sovi mulle. nyt tuntuu etten nauti valkoisesta yhtään. en uutena enkä muutenkaan. kiitos, ja pensselit kouraan, olkaa hyvät! ]


(*portaat on musta rumat, mutta ne piti mua uunona kun halusin ne vaihtaa. ja vaihtoa pitivät ihan mahdottomana. mä pidän niitten suunnitelijaa uunona, hitto.) 

1 kommentti: