lauantai 26. toukokuuta 2012

tsihih, pissajuttu

niietsensiitässaitte!
unohdin raportoida että ns. kusikisassa (mä vs. emäntä vs. päiväkoti vs. pampers) se viimesunnuntai meni mulle 5-1 ennenku unohdin pojalle vaipat jalkaan illan ajaksi.

mutta, tattadaa!
tänään mä olen voittajien voittaja!
meinaan tän pvän saldo 6-0. ja ekat puskapissat duunattu onnistuneesti. (kahdet, itseasiassa. ja mä, ihan pätevänä asiantuntijana siinä miten sohotetaan ja minne tollai seisovilleen *reps*)

"mamma, mä pihuhin puhkaan. lä lanoit mulle jee! ja lit lä lanoit hyvä bambami!"
- no nii sanoinki! sä oot NIIN hyvä puskapissijä!

son sit moro pampers! (tai tästä se ainakin lähtee.)
pojka ("kun ne kehittyy niin paljon hitaammin" - my ass-) tirppaa vaille kaksjapuol, kohta/tästälähin vaipaton pikkumiäs.

edit: siis päiväkuiva. (oon vähän näköjään vieraantunut tästä äitiystermistöstä ;) )

1 kommentti:

  1. Tuo kuva on aivan mahtava, pieni kaveri niin reippaana :D
    T.Lukija

    VastaaPoista