sunnuntai 3. helmikuuta 2013

harrastuksia, kuvia.

mietin tossa mitä mä sanoisin jos työhaastattelussa kysyisivät harrastuksista.
lenkkeilyä? (joo, vissiin, kerran vuodessa.)
kävelyä? (ootsä joku valentin kononen? -no, kuulostaaks "ulkoilu" paremmalta..?) 
koiria? (siis millä lailla sä harrastat koiria?)
lukemista? (joopa. oikeen sofistikoitunut ihminen dekkareineen.)
bloggaamista? (aijaa. mistä sä kirjotat? - nooo....)
jumppaa? (kuka helvetti nykyään "jumppaa"?! mä ja muut mummot.)
valokuvaamista? (kuulostaa paremmalta kun onkaan.)
ruoanlaittoa? (mikä on sun bravuuri? - nooooo. kasvissosekeitto...)

aikaa menee tähän. eräs on myötämäessäkin vastakarvassa. onnea kasvatustyöhön. toivon ja tarviin.

tämän kanssa menee paremmin jo. aikaa ja hermoa vievä tapaus. mutta oh, niin söötti.

ainii. harrastan mä sisustamistakin. ja askartelua. minibudjetilla. oli pakko "rakentaa" kirjahylly. hyvä tuli.

osaan tehdä myös tonnikalarisottoa. hyvä minä. parempaa ruokaa saa hakea.

ja sitä ulkoilua. sitä harrastan. oikeesti. monta kertaa päivässä. eri perheenjäsenten kanssa. 
joo. myönnettävä se on.

mulla on perhe.
ja parisuhde.
ja koiria.
ei mulla ole aikaa "muille" harrastuksille. enkä välittäiskään.

ainiin. muru pitää elokuvista. vois sanoa vaikka että se harrastaa niitä. mä usein katselen (nukahtelen), katselen (nukahtelen) niitä sen kanssa. njäh. emmä voi siis elokuvaharrastuneisuudellanikaan briljeerata.
ookoo. palaan edeltävään vastaukseen.

hehe. toiv kysyvät jotaki ihan muuta.


4 kommenttia:

  1. Kai se on ihan hyvä vastaus sekin. Että on noi lapset ja koirat ja talo. Että harrastaa elämää. :)

    VastaaPoista
  2. nii! ihanasti sanottu. mä harrastan elämää. ja arkea! tota mä käytän!

    VastaaPoista
  3. :) niinhän sä sanoit alunperinkin, eri sanoilla vaan :).

    VastaaPoista
  4. Kyllä mun kaveripiirissä ainakin kaikki käy jumpassa! Tai siis kaikki jumpassakäyvät käy.

    Ja aina voit lohduttautua sillä, ettet sano voimistelevasi, kuten yläasteella kaverini äiti kirjoitti kaverin liikuntatunniltapoissaololappuun... Kyseinen lappu naurattaa vieläkin aina välillä.

    VastaaPoista