sunnuntai 10. helmikuuta 2013

kiukkuvaatteet.

huoh.
nyt kun taas jaksan, oon kiukutellut koko aamun.
mulla ei ole vaatteita.
siis on on farkkua, trikoopaitaa ja semmosta, mutta kun pitäis työhaastatteluun mennä, niin itkupaskaraivari on täällä.
on mulla siisti paita. yks. se on kesäpaita.
sit mulla on yks neuletakki. siisti. väärän värinen.



laitan mä mitä tahansa päälleni, mä näytän ihan urpolta.
ainoa vaihtoehto on vetää sit päälle verkkarit ja huppari, ja valehdella että oon tullu suoraan töistä. juosten.

ja niin. tää noron sävyttämä naama on kans ihan helevetin hehkee.

mökötin murullekin kun sen piti jonnekin hiton treeneihin lähtä, sen sijaan että se olis kironnut mun kanssa mun rumia vaatteita. ja naamaa.
nyt mä sit mökötän yksin. enkä varmalla ole menossa minnekään haastatteluun. pitäkää kivat tunkkinne. mulla on jo töitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti