tiistai 5. helmikuuta 2013

ihanuutta töissä!

meinas tulla tänään tipat linssiin kun pomo tiimissä ilmoitti että vaikka kaikki olis lomalla maaliskuussa, niin ne tekee mulle siihen vapaata.
että se, että oon saanut tuetun loman, ja mahkut viettää aikaa mun lasten kanssa, menee kaiken edelle.
voi mikä pomo! voi mikä tiimi!

tiimin jälkeen kysyin josko on mahkuja saada virkavapaata, jos työpaikka lähempää kotoa lohkeaa, oli pomo ihan into piukassa mun puolesta.
että onnistuu, ja että palatessa tuon varmasti arvokasta tietotaitoa niille takaisin.
ja että koska se tietää kuinka paljon mun perhe mulle merkitsee, ja kuinka sen aina etusijalle asetan, on peli selvä.
vaihtariksi saa lähtä, musta ei haluta luopua lopullisesti.

voi.
ihanaa!

1 kommentti:

  1. Kerrassaan hienoa! :) Ilo lukea toisten onnesta ja tukevasta työpaikasta!

    VastaaPoista