tiistai 30. kesäkuuta 2009

touhuviikot

kun odotin jurioria tasan kolme vuotta sitten. luki esikoinen vauvalehdestä että odottaja saattaa vkon 20 jälkeen tulla ylienergiseksi, ja tuumi siihen päälle että "mihin ihmeeseen me SITTEN sun kanssa joudutaan kun olet jo normitilassa niin touhukas?"

huvittaa edelleen tuo kommentti. :) tuntuu että nyt ainakin olen näillä vkoilla ihme maniaan menossa. kaikenlaista tekis mieli touhuta ja "rakentaa pesää". siivota, laittaa, järkkäillä. keittiöön aion muutaman listan laittaa, lattiat pesen tänään, kylppärin uusin kun joudan. tämän lisäksi luukutan liian suuren ruokapöytäni, liian karvaisen mattoni sekä vanhan jääkaappini. yksi seinäkin pitäis maalata. ...että tekemistä ainakin riittää...

muru taas yllätti asiaan liittyen yks päivä. sanoi lukeneensa mun vau-kirjan isä-osaa, jossa luki että isä vois alkaa osallistumaan odotukseen hoitamalla käytännön asioita. muru vaati saada hioa ja maalata kehdon, ja purkaa wc:n kaapit. ja pessä mun matot. (??? mitä ihmettä ???) mä en todella ole tottunut tälläseen. mutta kiva tämäkin on kerran elämässä kokea :D

mulla on suunnitelmissa hoitaa koti kuntoon heinäkuussa, lomailla elokuussa, viettää synttäreitä syyskuussa ja syödä suklaata loka- ja marraskuussa. sitten olen uuteen tulokkaaseen valmistautunut hyvin, eikö?

p.s. torstaina on vkot 19 + 5 ja silloin on 3. neuvola-aika. perjantaina on sitten rakenneultra. sekin aiheuttaa jännityksen värinää jo nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti