torstai 13. joulukuuta 2012

terkkuja siperiasta, ***tana.

arvatenkin räkäkausi valui meiltä ohi ilman mitään varsinaisia tauteja.
syntinen äitskä olis mieluusti viettänyt jonkun kuumepellen kanssa aikaa sohvalla villapeiton alla.

mutta ei, töitä se on painettava kun penskat on nii terveitä.
tosin, ruttu oli lämmöissä yhden päivän, semmoisen mitä mä en voinut töistä olla tietty pois, mutta onneks muru sai järkättyä päivän vapaaksi. sillähän siis ei ole oikeesti oikeutta hoitaa lapsia kotona, koska ne on virallisesti vaan mun.

nooh. parempi on ehkä ne tervehet penskat, ja hiton väsyny äiti.

ja juu-u. täältä susirajan takaa, metrisestä lumesta on hiton kiva hurjastella duuniin. ensin parikytäminsaa metrisessä hangessa penskojen kanssa (joo, ei täällä aurata) sitten luistelet juna-asemalle, turhaan, kun junat ei ole aikataulujaan nähnytkään. sitten vartti metsässä toisessa hangessa, ja samat takasin.
juu-juu. ite olen asuinpaikkani valinnut, mutta en pyytänyt heti alkuun tätä siperiaanista talvisaatanaa. 

vielä viikko duunia, sit vähän mummilaa, sit mä taas painan duunia elokuulle asti.*
ei siinä, pidän mun töistä kovin, ja työparikin vaihtuu. (kuulenko fanfaareja?!?! ainakin omassa päässäni.)

* koska sit ruttu menee kouluun. sain tänään ilmottautumiskaavakkeet. oi kamala kuinka tää aika rientää! mun vauva, koululainen. kohta se muuttaa pois. en kestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti