keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

pikaset

- vantaalla sataa aina. ainakin mun lomalla.
- ja mä oon kotona lomalla ensimmäistä kertaa vuoteen. onpa ihmeellistä.
- mun uusi radio on ihana! 
- täällä on kyllä ihanat pellot (fieldi pellolla, kyllä!) ja metsät. 
- huonekalut ei ihan istu. aika paljon saa veivaa.
- äänieritys on huippu. ei kuulu mökä (tekevät junarataa takapihalla) sisälle.
- kaiken joutuu opetteleen uusiks. (muru on järkänny keittiön -en löydä mitään. pesukone, tiskari, ilmastointi, sähkösauna - kaikki mulle uutta.)  
- esikko sai kesätöitä! -jee!
- kävin paikallisessa citarissa. "sain" kaupan päälle lastenfillarin. jonka kannoin olkapäällä muutamia kilsoja kotiin.
- kävelen päiväkodilta juna-asemalle seitsemässä minuutissa. muru kutsuu mua lisänimellä "pikakiitäjä". on vantaalaiset hoomoilasena kun pysäyttelin niitä itä-helsinkiläiseen suorasukaiseen tyyliin ja kyselin mistä kääntyä. ihan muutamaan kertaan...
- pessimisti ei pety, mutta optimisti on yleensä aina oikeessa. ei o muksuja itkettäny tarhaan jäädes. on mielenkiintosta ja kivaa. (ja ne tädit sanoo aina steinermaisesti käsipäivää tullessa ja lähditessä. me like!)
- perhe saadaan kokoon tänään. muru lähti ajaan kouvostoliittoon hakemaan poikia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti