torstai 10. syyskuuta 2009

eniten vituttaa kaikki

olen väsyttänyt itteni venyttämällä pinnaa. huitomalla ees taas. tekemällä liikaa. tänään on sitten "eniten vituttaa kaikki"-päivä.

kerran kun vielä joku tulee sanomaan "onpas sulla iso maha" niin satavarmalla vastaan "niin sullakin, mä olen sentään raskaana, mikä sun tekosyy on?" sen verran meinaan alkaa jo tympimään em kommentti.

toiseksi ärsyttävintä on ihmiset jotka tulee tökkimään mun napaa. "onpa hauska sulla hauska napa!" no niin MULLA onkin. tunge sormet vaan omaan napaas.... saamari.

2 kommenttia:

  1. Muistan kuinka ärsyttävää tuo oli kun joku tulee varsinkin ilman lupaa mahaa tökkimään! :) Itse kun olen varsin iso täti niin mulla ei koskaan edes ollu sellasta pyöreetä vauvamahaa.. ja huvittavinta oli kerran aika aikases vaihees kun joku tuli mahaa silitteleen teki mieli sanoo että siinähän silittelet mun lounasta se vauva on paljo alenpana! :)

    VastaaPoista
  2. siis ennenkaikkea se että saa toki silittää mahaa. mutta musta siihenkin voi kysyä luvan. tyyliin saako kokeilla. mun fyysiset rajat on vähän näissä elämän kolinoissa loitontunut, ja mun on vaikea sietää fyysistä läheisyyttä. muilta kun murulta.

    ja siis musta tuntuu että mä olen nainen. ajatelkaa tilannetta jossa sanon kolleegalle että "kylläpäs sulla on iso maha". ihme jos ei käsilaukku heilahda.

    yleensä en ole herkkänahkanen minkään sanomisen suhteen. mutta nyt olen.

    VastaaPoista