keskiviikko 23. syyskuuta 2009

musta koira ja suuri lintu

unentulkintaa siitä kiinnostuneille:
mä katselin ikkunasta tyhjää katua, jossa juoksi iso musta koira. siis todella iso, sellanen tosi tosi iso (harrypotter)koira. mä tiesin tasan kenen asunnolle se on juoksemassa. ajattelin juossa perässä varottamaan ja suojelemaan sitä kenelle koira on menossa. mutta jäin paikalleni.

siihen mun parvekkeen sellaseen tolppaan laskeutui mun spekuloidessa tositositosi iso valkopääkotka. mä ihan mietin onko se feenikslintu kun se oli ihan julmetun iso. siinä se istu ihan rauhallisena ja katsoi mua tosi pitkään ja viisaasti. ihankun sanoakseen että mä voin jäädä paikalleni, kaikki ok.

huisia.

todella symbolinen uni. mun mielestä. ja todella vaikuttava.
tiedättekö mitä tää tarkottaa?
mä tiedän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti