sunnuntai 14. lokakuuta 2012

fashion is for idiots

musta tämä oli vaan niin mua kannustava näyteikkuna siellä köpiksessä. en tajua enää (olenko koskaan tajunnutkaan) mitään siitä mikä on muodikasta ja mikä ei.ja miten pitäisi pukeutua ja miten ei. karmiva kriisi tässä kolmenkympin kohdalla, kun ei oikein tajua miten keski-ikää lähestyvät perheenäidit pukeutuu. olen siis pukeutunut vaan just niinkun tuntuu. ja sen kyllä huomaa.



köpiksessä muhun iski kuitenkin vimma saada turkisliivi, koska kaikilla muillakin siellä oli.
mä sit valkkasin kaniliivin, oman tyylin (tyylittömyyteni) mukaan.
eipä just niin muodikas täällä sub urbissa, eikä femme fatale, mutta ah niin pehmeä, söpö ja epäkäytännöllinen.


 minä sydän kanikani.


(ps. sehän on siis teddykarvaa eikä kania. viherpiipertäjille ja kettutytöille tiedoksi ennenkun poro on nokassa. 
t. viherpiipertäjä, kettutyttö.)

2 kommenttia:

  1. Mä taidan olla jotenkin outolintu, kun mun mielestä keski-ikä on siinä viidenkympin tienoilla eikä reilu kolmikymppisenä... ^^

    VastaaPoista
  2. ahhahahah :D no niinhän kai se nykyään on!
    saankmä siis pukeutua vielä "nuorekkaasti"? kun on lapsia ja kaikkee? eikä tarvia nolostua kun vie lastaan riparille, ja pappi kädestä pitäen toivottaa mut tervetulleeks, kun luulee että oon leiriläisiä... ;D

    VastaaPoista