keskiviikko 2. joulukuuta 2009

nääh

eilen kun tultiin ostostelemasta, sanoin vessaan mennessä sanoin murulle että alan huutaa jos tulee lapsivedet, ja ilosta siis.
ja sit mä huusin :D ne tosin ei ollu lapsivedet, vaan ilmeisesti sitä limatulppaa, mutta vereslimaa, paljon.

hitto että hätkähdin. ja aloin jo toiveikkaaksi. nääh. turhaan.

supisteluralleja tuli illasta ja yölläkin. olin jopa tosi ilonen että supistuskipu kiri käsikivun edelle mun mittareilla, vihdoin. odottelin vanhempien kokemusten perusteella lähtöä aamulle, mutta täällä vielä siivoillaan kotosalla. supistelua ei nyt taas ole.

menkkatyyppinen kipuilu oli sen sijaan illalla aika massiivista, ja nyttekin ns. pehvaa särkee ihan tosi kovin. vauva on (harvinaista kyllä) hereillä tähän aikaan, muuten tuo verensekainen vuoto ehkä saattais jopa huolestuttaa mua.

no, nyt on imuroitu, pölyt pyyhitty, kaappeja koluttu, roskia viety, kukkia suihkittu, pyykkiä pesty. lenkille ja vielä yks kaappi järkkään. sit lojahdan sohvalle odottamaan iltaa ja huomista yliaikapolia. (mun veikkaus on että alan oleen niin auki että kalvot puhki vaan huomenna aamulla ja himpsilisirimpsis! hommiin...mutta saa nähdä mitä käy. tänkin sanomiseni unohdan autuaasti kun palaan tänne manaamaan huomenna puoliltapäivin kun antavat odotuttaa vauvaa vielä ensviikkoon ;) p.s. kyllä nyt vielä naurattaa moinen ajatus :D )

1 kommentti:

  1. Nyt sä oot lähtenyt, etkö ookkin? bdbdbdbdbdbdbdbdbbdbdbddbdbdbdbdbdbddbbd

    R.

    VastaaPoista