perjantai 2. maaliskuuta 2012

jääkaapinovi


jääkaapin ovessa on yllättäen lasten kuvia. ja piirrustuksia. ylhällä lukee "love" magneettikirjaimin. muutama hajasana rakkausrunomagneeteista vaeltelee siellä myös [rakkaus.ymmärtää.koskea].
- keltainen kortti ylhäällä on mamille bamin piirtämä traktori.
- himppunen näkyy kulmaa mun voimaantumisjääkaappimagneetista siinä lukee: "amazingly enough I don't give a shit" viiskytlukulaisen rouvan siinä hymyillessä. ostin sen itselleni kun elämä paiskoi mua päähän muutama vuosi sitten. (ero, keskenmeno ja syöpäepäilyjä) ja tuo magneetti seuraa mua jääkaapin ovesta toiseen, luulen. aina.
- sen alla sisustustavaratalon aivan turha vanha kuitti.
- sarjakuvassa koira antaa kissalle "liian märkiä pusuja". se on huumoria.
- mmale kuvassa on mulle piirrtty rakkauden talo ja lumisadetta.
- 0001 kuvassa on kirjasto satavuotta sitten.
- alalaidassa roikkuu mamin kortti jossa on sydämiä ja mein perhe ostoskeskuksen rullaportaissa.
- esikon askartelemassa spiraalimagneetissa on kiinni vielä rutun "hyvän käytöksen tarralista".

jos tää avaa jotaki mun elämästä tää ovi, nii eipä mitään yllättävää tule esiin. arkea, rakkautta ja vähän huumoria tursuu yli äyräidensä. *hymynaama ja sydän*

1 kommentti: