maanantai 9. huhtikuuta 2012

raitisilmamyrkytys

"enskerralla kun on jotain pitkiä vapaita, niin nuo riiviöt viettää ne jossain muualla."

samaa mieltä.
tarjokkaita hoitokoteja? nehän on siis kun herrantertut ihan missä tahansa muualla kun himassa.

kuten huomasimme taas tänään.
murulla on tentti tulossa, joten olen viettänyt päivän ulkoruokinnassa huutosakin kanssa.
ei valittamista siinä.
auringonpaisteisessa korkeasaaressa oli kiva käydä pelkäämässä leijonia, ihailemassa kultapandoja, ihmettelemässä krokoja, ja kyselemässä intona "mikätääon?! mikätääon?!" (= osoitellen vieressä seisovaa lasta. *reps*) käytiin kotona vaan tankkaamassa, ja lenkitin karvanaamoja kun lapset nukkuivat päikkäreitä.

sitten palattiin ulkohommiin.

se mitä tästä lähiöstä tulen muuttaessa tod. kaipaamaan, on mun lähiömutsiystävät. kun kesä lähestyy, ne taas alkaa vaellella tuolla ympäriinsä hengaamassa ja puhumassa mukavia. tänään pari tuntia pihalla kului kuin siivillä. ja muksuilla oli erittäin mukavaa toisten lasten kanssa riekkuessa.

no nyt on aika korjata sitä mitä olen kylvänyt tänään. tänkjuu. lastenhuoneessa käy söpönen unituhina. mä NIIN olen ansainnut suklaapatukan, teemukin ja dekkarihetken. sit mä taidan pyörtyä petiin. mulla on varmaan raitisilmamyrkytys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti