keskiviikko 1. elokuuta 2012

kenkäfetissit

voi pentele!
mulla on nyt kenkäkaappiongelma!
toi kekkulan eteinen on raivostuttava! kaikki kenkäkaapit joita oon kattonu, ei istu siihen mitenkään. ja kyse on about 2-4cm mitoista, eli just raivostuttavaa.
nih.
voitte vaan kuvitella kuinka paljon neljän naisen perheessä on kenkiä! ja kuinkapaljon siihen päälle yhden tennarifetisistin pojalla niitä tennareita mahtaa olla.
että kenkäkaappi on tarpeen. koska liukuovikaappien ovien takana on ritiläkorit täynnä, ja eteisessä kaks pahvilaatikollista odottamassa sijoitusta.

ihan sama mitä maksaa! mä haluan sopivat kenkäkaapit.
luonteeni mukaan IHAN. NYT. HETI!

2 kommenttia:

  1. Meidän oli pakko tuunata ite vaatehuone, koska mikään valmis moduuli ei istunut 60-luvun mittoihin. MDF-levyä vaan rautakaupasta ja sirkkeli soimaan! Nehän voi periaatteessa leikkauttaa valmiiksikin. :)

    VastaaPoista
  2. ihan totta! meillä vaan tuo pedanttipentti kiljuu jos mä teen ja jossain näkyy esmes ruuvinreikä, ja jos jään odottamaan että se tekee, niin... :D

    mä vaan tarvin ohkasen hyllyn jossa olis ovet tai laatikot, ja alan just karjumaan kun ei mitään löydy! murrrrrrrrrrrrrrrrr!
    vaikka semmoi penkkityylinen ratkasu olis kanssa aika huippu. (säilytys siellä alla) ko sais papanat siihen sitten odotteleen lähtövalmiina ja saa itse rauhassa laitella ripsarit ;)

    VastaaPoista