tiistai 25. elokuuta 2009

"pikkuflunssa"

olin aamulla jo ihan fiiliksissä kun tuntui että alan olemaan terveiden kirjoissa. henki kulki ja mieli oli hyvä. hetken.

vähän aikaa pystyasennossa oltuani tajusin ettei henki kulje ihan normaalisti. sisäänhengitys on suhteellisen vaikeaa. puolilta päivin aloin olemaan jo niin tsippi, että soitin neuvolaan. (niin teen aina kun pelkään kuulostavani naurettavalta jos soitan lääkäriin :) ) neuvolan täti on tosi kiva ja kannustava, niinkuin olen kertonut. mutta se pitää mua varmaan aika pölvänä, kun oon aina ihan "tuntuu nyt niin tyhmältä kysyä mutta..." noh, se pisti soittamaan sikainfluenssa-asemalle, jossa paperit on nyt valmiina odottamassa mun kuumeen nousua. huomenna meen omalle terkalle näyttmään naamaa ja saamaan saikkulapun. tässähän on se mahdollisuus että flunssa on vaan "valunu keuhkoon", ja koska vauva painaa sisältä, niin se ahdastaa hengitystä jo ittessään. (uskooks kukaan tätä selitystä? ainakin possuasemantäti uskoi.) nyt vaan saamari että repii keuhkoja kun yskii. olo on heikko ja huimaava ja yskähdyksen jäljiltä tuntuu keuhkojen sisällä ihan revenneeltä ja kuivalta.

säälittää lapsetkin. ruttunaama pelkää kun niistän. (hassua) ja myttyvauva selkeesti kesken jumppansa pysähtyy ihmettelemään miks sen taloa ravistellaan ja röhistellään niin tajuttomasti. sit potkusirkus jatkuu. onneksi se on edes kääntynyt taas niin että potkut tuntuu tosi selvästi. pari pvää jo huoletti kovin kun se oli niin hiljanen.

voi paskat. jotaki pitis vissiin yrittää syödä kun kädet vapisee jo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti