lauantai 29. elokuuta 2009

tavarat

jännä kuinka joihinkin asioihin kiintyy. tänään ruttunaaman brio racet lähti uuteen kotiin. tosin ne meni mun kummipojalle, mutta silti jotenkin haikee fiilis jäi.

ruttunaaman on ollut brio raceilla ajelija, ja mä olen ollut brio racejen työntäjä, pitkään. ne oli tyylikkään yksinkertaset, mustat. niihin sopi kaikki mein ulkoilupeitot, ja kaikki rutun vaatteet. sniif... niitä rattaita tulee ikävä. ne oli kerrassaan neljän K:n rattaat. Kevyet, Klassiset, Kätevät ja Kauniit.

olin ajatellut kantaa pikkusta niin kauan että se voi puolvuosikkaana siirtyä suoraan brio racejen käyttäjäksi, mutta vauva on musta sitten liian pieni etenemään kasvot menosuuntaan. siksi mä nyt vaihdan nuo rattaat emmaljungan yhdistelmään.

ja kun kaikki nää rataskaupat menee kätevästi kummipoika-minä-toinen kummipoika akselilla, niin kaikki on lopuksi tyytyväisiä.

silti, jos mä joskus vielä rattaat ostan. syystä tai toisesta. tulee ne olemaan brion racet. (jos ei brio mene konkkaan ennen sitä.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti