keskiviikko 13. tammikuuta 2010

I love my horatio

siis ei voi kun taas kerran sanoa että joku tuossa puolisossani iskee kyllä suoraan mun ytimeen. meillä kun oli kotona se "tilanne" ja mä olen ollut itse tässä kaupanpäälle vähän kitku, niin nyt se oli tehnyt mulle vanhaan sikarilaatikkoon rakkaudentunnustuksen, ja siellä oli kirje, mitä pitää vilkuilla jos meinaa usko loppua.

kiittämättömänä akkana kysyin josko hän nyt kuitenkin joskus voisi siitä rakkaudesta myös sanallisesti mainita, lupasi hän sitten vuoden päästä uudelleen sen sanoa: "että kyllä mä sua viel'... kyl sä tiiät..." loistavaa!

musta vaan taas tää oli niin yleismaallisen kiva perusjuttu, joka mun fiilareita nostattaa tosi kovin. ei tarvi olla kovin suureellista, tää taas osottaa että ajatus ja tunne on tärkeimmät.

ja miksi tämän kerroin? no kun huvitti :)

yksityisyydestä ja sen rajoista on keskusteltu muissakin blogeissa. olen yhden kanssa niistä asioista jutellut. hän oli hämmästynyt mun estottomuutta kun kerroin että puolisoni suukot saa sukat pyörimään mun jaloissa.* eipä se musta taas nyt ollut kovin kummonen lausunto. kunhan mainitsin...

mä itse toivoisin osaavani sanoa monet asiat vielä ytimekkäämmin ja suoremmin, ts. ronskimmin. kuten ihailemani juha vuorinen taikka turisti. eipä näistä mun teksteistä ole tähän mennessä kun vasta yksi henkilö vetänyt porot nokkaan, mun tietääkseni. ymmärrän että esim vuorisen juhan on helpommpi laukoa korkeelta ihan omalla nimellään, koska 197 senttisellä varrella on helppo puolustautua ihan livenä kun vastaväitteitä tulee. mitä turistiin taas tulee, niin hyvähän se on huudella anonyyminä kaikkea mitä mieleen tulee. ei mun tarkotus muutenkaan ole provosoida ketään. enkä ees usko kenenkään maallikkosaarnaajan yrittävän läväyttää mua tauluun tuolla ostarilla esim.lesbouden vuoksi, vaikka mut täältä kuin helposti tunnistais. vaikka saahan sitäkin tietty yrittää. mut on itsepuolustuskoulutettu ammatin puolesta, ja mä osaan potkasta kovaa sääriluuhun.

mulla ei yleensäkään täällä mitään vakavia kannanottoja tule kirjoteltua, koska mulla on tosi vähän aikaa käydä selvitteleen taustoja valaanpyynnistä, junien myöhästelystä, päivähoitomaksuista** tai muista kuumottavista aiheista. ja mä haluan jotain väittäessäni olla oikeessa. (niinkun suht aina olenkin.)

eli mä täällä vaan jatkan semianonyymisti oman elämäni hehkuttamista, koska sen osaan. ;)


*tästä asiasta vielä oma postaus tulossa. muhii päässä.
**tästä myös kuitenkin sittenkin.

3 kommenttia:

  1. * Mutta. Huom. Ihmettely ei ollut kauniisti paketoitu arvostelu. Yritykseni oli yrittää tiedustellen selvittää, miltä sinusta se Horation suutelutaitojen kertominen semijulkisesti tuntuu, kun itse en vastaavaan kykenisi, (koska en tiedä minkälainen pussailija se Horatio oikein on... noei, vaan :) ) koska ehkä kokisin sen liian henkilökohtaisen tuntuiseksi jaettavaksi, koska pelkäisin Horation suivaantuvan moisesta. Jonkin toisentyyppisistä asioissa saatan taas puhua paljon enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Ihmisillä on niin erilaiset yksityisyyden rajat.

    Anyways. Jatka raportointia. Haluamme pysyä kärryillä, miten H mm. tällä saralla edistyy! :)

    L

    VastaaPoista
  2. Joo toi yksityisyyden "venyttäminen" on mielenkiintoinen juttu. Itse välillä olis kiva kirjoittaa vähän yksityisluontoisimmistakin asioista ja just ehkä avautua tosta omasta "Jakke Jäyhästä" (siis yhtä vähän miespuolinen kuin Horatiokin) ja meidän suhteesta enemmänkin. Mutta tiedän tiettyjen mut (ja Jaken) tuntevien ihmisten lukevan mun blogia, enkä siks halua niin paljon laverrella... Mutta kyllä tuollaisen suukkojutun nyt aina voi :)
    Jatka samaan malliin vaan.

    VastaaPoista
  3. hei L. kylmie tajusin jo puheesta. että vaan keskusteltiin. liiottelinko sun äimistelyä tekstissäni? :D

    ja loora. se on kyllä just se semianonyymiys joka välillä mietityttää, mutta en anna sen tulla tajuntaan. jos mua rupee vaivaamaan mitä ihmiset ajattelee, niin sit ei kannata kirjottaa mitään. ja etupäässä mä kirjotan asioita kuitenkin vaan ittelleni täälläkin. olen koettanut päiväkirjaakin joskus kirjotella, mutta niistä ei sa myöhemmin erkkikään selkoa. kun tietää kirjottavansa vaan itselleen, tulee aikamoista tajunnanvirtaa. tänne kun kirjottaa, voi kuvitella jonkun lukemaan, ja yrittää ilmasta sitten asiansa paljon selkeemmin ;)

    VastaaPoista