tiistai 26. tammikuuta 2010

tytöttelyä ja rasti seinään!

yksi setä huikkasi mun perään kaupungilla "hei tyttö, tässä luettavaa!" tälläselle kolmeakymppiä käyvälle (ikä)neitoselle se kuulosti kivalta korvaan. ihan jäi hymyilyttämään. kun täällä perhettään pyörittää päivästä toiseen, ei ihan tyttöseltä olo tunnu. tädiltä enemmänkin.

yksi asia muuten mikä mua vituttaa suunnattomasti, on se että usein lesboilta kysytään "kumpi tein suhteessa on mies?" mikä hemmetin mies? mä saan aina naksut tästä. jos haluaisin miehen, niin sellasen ehkä yrittäisin ottaa.

koska mä kuulemma näytän tytöltä, niin mun oletetaan tekevän täällä kotonakin ainoastaan tyttöjen juttuja. tuoreessa suhteessa on tainnut tulla yllätyksenä että mä osaan yhtä sun toista. enkä ole kovinkaan suojelun tarpeessa. hiivatti meinasi oikeen kärähtää närvi kun muru käski mut sen taakse kun joku narkki huojui ohi. sulosta varmaan, mutta liika on liikaa!

vihdoin mun puheet naisellisesta tasa-arvosta on tainnut tavottaa mun (toisinaan) hiukan äijäilevän murunkin. se on meinaan antanut hiustensa kasvaa "hiukan" mallin yli, ja lähti tähään ponnari keikkuen töihin. RASTI SEINÄÄN! hulvatonta!

ja kaiken päälle se tuli työasussa piipahtamaan himassa ponnari päässään. ai jösses. siinä jäi kiirakorven* näytösäijäilyt ihan hiukka toiseksi mun kirjoissa kun sitä näkyä kattelin. ja oikeestaan kaikki muukin... oli aika namunen paketti kerrassaan.

eipä siinä vilauksessa kerinnyt ees flirttailemaan sille. hittolainen. yks huutava naku kääryle käsissä, ja toinen kiekuva pyöri kintuissa. klassista, eikö?



*ekaa kertaa näin muuten kyseisestä naisesta mun silmään söötin kuvan siinä poliisiasussa hesarin urkkasivuilla. mutta omempi parempi silti ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti