keskiviikko 6. tammikuuta 2010

sisustusintoilua ja muutos suunnitelmaan

mä sain noi 6kk eron jälkeen hirvittävät angstit kun katsottiin ruttunaaman kanssa kotivideota ajalta jolloin eksäni asui vielä täällä. asunnossa ei mikään ollut tuona aikana muuttunut, joitakin huonekaluja vaan kadonnut. toinen lähtee ja alottaa uuden elämän ja mä täällä entisen elämän raunioissa yritän rämpiä eteenpäin.

sitten oli pakko alkaa tehdä jotakin.

matto- ja verhovaihdosten jälkeen siirreltiin huonekaluja, sitten tuli murun tavaroitakin. sitten ostettiin mun toivoma musta jääkaappi, säilytystilaa kylppäriin, uusia lipastoja vaatteille...

nyt on päästy vaiheeseen keittiö. sieltä on ikiajat puutunut välitilasta lasi, ja nyt sen suunnitelman sijaan kävi esikon isä laittamassa mulle tosi hienot kaakelit. esikko vaati säilyttämään yläseinän tapetin, mutta se ei kyllä nyt yhtään sovi.

pienistä rempoista aina tuntuu leviävän jotakin suurempaa, niin nytkin. yläseinä pitää siis maalata graffitinharmaalla. ja haluan sitten seinälle kolmelokeroisen hyllyn. hyllyn takaseinät tapetoisin tapettitalon "orvokkiviuhka"-tapetilla, ettei hippismi ihan katoa mun keittiöstä. ja hylly sais päälleen valot.

muutoksia tuli myös kastejuhlasuunnitelmaan. kun keittiö on nyt enempi kun levällään, soitin ja varasin itselleni lähipuiston sisätilat. eipä tarvitse siivousta ja koirien häätöä stressata. kaikki allergikotkin voi tulla paikalle. eikä tule edes ahdasta. kutsut lähetin samointein kun asia ratkesi.

hommat rullaa taas pikkasen eteenpäin.

2 kommenttia: