sunnuntai 30. lokakuuta 2011

emmätajua

käyks täällä joku?
statistiikat on päin hemmettiä. ja liikenteenlähteet osottaa jonnei jenkkilän hakkerisivustolle. mahtavaa.

jos yst. voitte kommentoida hep, jos käväsette. niin nään toimiiko tää ees enää?

enkai mä joudu vaihtamaan blogiosotettakin? kun just pääsin postaamaan aiheesta joka viittaa myös blogin nimeen. sniif... (ja kun tässä on muuttoa päällä jo ihan kyllikseen.)

haistakaa home kaikkien spämmienne, hakkerointienne ja muun shaissen kanssa. mä oon vaan säälittävä lähiömutsi joka yrittää avautua.

11 kommenttia:

  1. Kyllä mulle ainakin bloggerin kautta seurautuu jokainen päivitys ja niitä ihan normaalisti voi käydä sitten lukemassa.
    Että enpä sitten tiedä mikä tekninen peikko on kyseessä.

    VastaaPoista
  2. Minä täällä käyn ainakin lukemassa. Jenkkilän liikennelähteet yleensä viittaat johonkin bottiin, mulla käy ainakin joku googlebotti usein vierailulla :D

    VastaaPoista
  3. Nää tekstit näkyy kokonaisina Google Readerissa eli ei tarvi erikseen klikata tänne sivulle. Eli riippuu vähän statistiikkalaskurista, että ottaako se tilaajat huomioon vai pitääkö erikseen käydä tällä sivulla.

    Useiden semmosten kaupallisten blogikeskittymien blogeista näkyy vaan pari riviä, ni on aina pakko klikata sinne sivulle erikseen.

    VastaaPoista
  4. Hepsis ja kiitos kivasta blogista!

    VastaaPoista
  5. kiitos kiitos. toimii tää siis viälä!

    VastaaPoista