keskiviikko 19. lokakuuta 2011

asunto asunto asunto

stressi seis!
tänään tuli paperit. huoh.

pääsemme siis onnenkantamoisella muuttamaan tuohon 300m päähän kahdeksaksi kuukaudeksi. kyllä mä taas kiittelen omaa sinnikkyyttäni ja sitä että tällä päällä mennään läpi vaikka harmaan kiven. ei siellä vuokrafirmojen jonossa auta itkeskellä. näin ilmoituksen tuosta asunnosta, ja laitoin tädille mailia johon kirjoitin yksinkertaisesti "mun on saatava tämä asunto!" ja pienet perustelut perään. ja sillä lohkesi.

papereissa kaikki on kunnossa. huoltoyhtiökin pysyy samana. käytännön paperihommat pitäisi mennä helposti. nyt vaan se saakelillinen romujen raijaaminen ja muu käytännön puuha.
no, siitä kyllä selvitään.
huoh.
huoh.
huoh.

3 kommenttia:

  1. Hienoo!

    Hei saathan sä muuten yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään? Mä en tiennyt että tää menee näin. Mut siis mun epärekisteröity vaimo muutti nyt meille, ja yritin perua korotuksen. No kelasta ilmoitettiin, että yhdessä asuvat naiset eivät ole avopuolisoita, joten olen edelleen heidän silmissään yksinhuoltaja, kunnes rekisteröimme suhteemme.... Satanen kuussa kelpaa kyllä, joten ei taideta hetkeen rekisteröityä :DDD

    VastaaPoista
  2. Hienoa että onnistui!
    Tsemptsemp romujen roudaamiseen!

    VastaaPoista
  3. hei susanna. joo, yksärilisät mulle on tullu suht aina. ko kelan mielestä puoliso ei ole puoliso. virkailijalta sitä ihan tossa aiemmin varmistelin kun emäntä jäi hoitovapaalle. edelleen, yksäri mikä yksäri ;)
    ja kiitti VinkÄit! tsempit tulee tarpeeseen!

    VastaaPoista