lauantai 14. heinäkuuta 2012

pienestä iloseks

"mamma, tää on ihana loma kun sain jäden ja on mun lempiruokaa!"

hihi. mamman tyttö. pienestä ilonen.
kaiken angstailun päälle viimeviikko meni hienosti. kaikki päivät oli vikoja laatuaan ennen lomaa. joka aamu hymyilytti mennä töihin.

kaikista eniten nauratti palkkakuitti. messevät lomarahat.
mä olen niin yksinkertanen etten ymmärrä kuin ne maksaa mulle rahaa siitä että lomailen, ja sitten vielä "lomarahaa". niinkun ylimäärästä, että rällääpä vähän, nii jaksat töissä taas.
kiitos ja kumarrus firmalle!

sit kokeilin molempia angstin aiheuttaneita mekkoja, ja yllättäen ne olikin mun päällä nätit. luonnonvalkeessa näytin tosin paljain jaloin ihan hippimorsiamelta itse, ja sanoinki murulle että se taitaa jäädä odottamaan omia häitä, jos sit saan olla hippi ja laittaa kukkia tukkaan. joo!

eilen siemailin ihanaa écusson-omenasiideriä ja söin fazerinan murun kainalossa soffalla. tästä se loma alkaa. hyvillä mielin. suunnitelmissa on "ei mitään", koska muru tekee töitä.
toki jotakin viihdykettä pitäis ällin ja tällin kanssa keksiä. mitähän se olis? ...täällä kaupungin liepeillä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti