lauantai 5. helmikuuta 2011

haluaa

nyt mulle on iskenyt "minä haluun"-kausi. vaikka pitkään aikaan ei ole omat halut ollu etusijalla.
no.
ensin tilasin nettikaupasta uudet saappaat. sitten oli se veromoda-lenkki, jossa poimin kaikki kivat vaatteet kätösiini ja ostin kaiken. hups.

minähaluun jatkuu valaisimen haluamisella (60-70 luku, musta, kiitos!), ja äärettömän ärsyttävällä sisustusmania-haluumisella.
haluun maalata lastenhuoneenseinän turkoosilla tai vihreällä.
mä haluun maalata vessan oven punaisella.
mä haluun himpuloille pienen kerrossängyn.
mä haluun niitten huoneeseen vanhan naulakon.
mä haluun uuden sängyn.
mä haluun emalikulhoja.
mä haluun wc-pöntön kannen. (tää on aika realistinen ja pakkohaluaminen, koska ruttu rikkoi entisen. älä kysy miten!)
mä haluun naapurin repimät 50-luvun keittiönkaapit lastenhuoneeseen.
mä haluun 3 mustaa pinnatuolia.
mä haluun uudet matot.
mä haluunmähaluunmähaluun!

hemmetti ettei mun haluja voi saada napin painalluksella. kaikkiin tarviaa rahaa, ja osaan jopa sikahyvää tuuria.

pläähkis. ärsyttävää.

mä haluan myös ulkoiluhousut. kohtuuhintaan ja sikahyvät.

äh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti