perjantai 11. helmikuuta 2011

perjantairaportti

ostostelu viikon töistä väsyneenä, huonosti nukkuneen korvatulehtuneen vuosikkaan ja marisevan uhmiksen kanssa ei ole kovin nautinnollista. sain kuitenkin osteltua poikulalle parit collarit ja itselle alusvaatteita. jälkimmäinen ei ollut mikään fiilistelyn ja estetiikan, saatikka erotiikan riemuvoitto. koitapa itse virittäytyä alusvaatetunnelmiin kun ostoskaverit alkaa jostain syystä viimeistään alusvaaterekkien välissä karjumaan, huiskimaan toisiaan, kiipeilemään toistensa päälle, ja karkailemaan pitsiasujen taakse.
no mulle kelpaa tokarekin oikea koko, jos emännälle ei, pitäköön silmät kiinni kun mä heilun täällä alusvaatteisillani.

pojan asun kanssa kävi paremmin. collareita oli ihan kivoja värejä, ja paidan valitsi ruttunaama. hyvät tuli.

aika huiskaamista ollut tää päivä muutenkin. mä tein tiukan aamusetin duunissa. soitin pomolle jos voisin skipata osastome palaverin koska olis "oikeitakin" töitä tehtävänä. ja onneksi se sopi sille. hommia pukkaa yhtäkkiä ovista ja ikkunoista, ja koska mua on siunattu ressaantuvalla työparilla ja lievällä maanisella luonteenlaadulla, mieluusti haalin vähän senkin hommia itselleni. lepakkoapurini on tiputtanut imurin jalalleen ja on saikulla, joten yksin sain heilua menemmään, ja mähän heiluin. aamiaista en ehtinyt syödä lainkaan, ja kahden koiralenkin, nopsasti kipitetyn työmatkan ja vajaan viiden tiukan työtunnin jälkeen jouduin mättämään juoksuruokaa kotimatkalla.

syy mun kiiruhtamiselle tänään oli anoppi. sen oli päästävä maailmanmatkaltaan kotiin, ja muru äidintyttönä ajoi sen autollaan iltapäivällä kouvostoliiton tasavaltaan. anopilla oli koiria ikävä, niin olin tehnyt tunteja sisään että ehtivät sinne mahdollisimman aikaisin. olin tilannut anopille ekolosta luomutaateleita, ja leipassut taatelikakunkin, ja kyllä taas kannatti olla mukava. nyt mun yksinäistä iltaa kotosalla sulostuttaa kolme litraa afrikkalaista valkoviiniä. jospa olen ansainnut yhden lasillisen? kyllä!

kello tuli 19.00, himpulat nukkuu, ja mä painun untuvapeiton alle villikset jalassa nauttimaan dekkarista ja viinistä. jes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti