maanantai 14. helmikuuta 2011

salaisuuksiesi vartija

mua ei ainakaan kannata palkata vartioimaan mitään salaisuuksia.
olin hankkinut murulle extempore ystävänpäivälahjan viimeviikolla, ja hemmetti että kävin kierroksilla monta päivää. pakko olis soittaa systerille ja hihkua, kun en meinannut nahoissani pysyä.

olin piilotellut lappuja ympräri asuntoa, ja töistä laittelin koordinaatteja että muru löytäis pienempiä ylläreitä pitkin päivää, etten heti aamusta pilaa koko ylläriä. iltapäivästä muru ei ees vastannu enää mun viesteihin, ja systeri epäili sen kyllästyneen "tollaseen romanttiseen paskanjauhantaan". niin tai näin, muru oli lahjastaan ihan onnellinen, tosin ei ihan siinä tilassa mihin olin itseni saanut viritettyä.

noh, huiman nyrkkeilytunnin ja valmiin sapuskan jälkeen, nappaan oman lahjani, käsin tehdyt suklaat sekä lasin viiniä, ja suurimman rakkauteni ja kömmin villapeiton alle pusuttelemaan.

ällöttävää romanttista paskanjauhantaa, eikö olekin. mut niinhän on tää onkin tää koko mun elämä!
mutta mä en valita.

p.s. kivaa ystävänpäivää teillekin!

1 kommentti:

  1. Ihanaa söpöilyä. Nyt mä vasta sillai tajuun et mistä oot aina puhunu ;)

    VastaaPoista