maanantai 7. helmikuuta 2011

mättöä

hittolainen!
munkin sisällä asuu kuin asuukin pieni butch!
mä läksin yhteen taisteluakatemiaan vähän ottaan nyrkkeilykurssia ja enemmän mun juttu ei olis voinu olla!

oon jotenki aatellu että se ittenrääkkäämisaikakausi, se jolloin rakastaa sitä kun hiki lentää ja kroppaan sattuu, olis mulla jo takanapäin, mut ei, se on vaan ollu uinumassa. piilossa hellän kotiäitikuoren alla.

ei siis tosiaan ollu mikään popmusiikilla höystetty tyttöjen taputtelutunti, vaan just hyvää meininkiä. systeri, joka mulle sinne on lähteny sparrauskaveriks, meinas heittää laatat jo puolentunnin kohdalla.

mulla on myös joku ihmeellinen peruskunto tuolla alla, joka salli sen että koko tunti oli vaan kivaa nautiskelua, vaikka vähän tuntu että lihakset huutaa hoosiannaa, niin huonolta ei tuntunu kertaakaan. me likey!

nyt vaan emännän rakkaudella valmistama tomaattikeitto naamariin ja sänkyyn odotteleen omissa treeneissään hikoilevaa murua kainaloon, ja unta palloon. katotaan kumpi tulee ensin! (paitsi saattaa olla että jumitan tähän tsiigaamaan nyrkkeilyvideoita. ei olis huono sekään!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti