keskiviikko 16. helmikuuta 2011

turhautumus

saakeli.
lento taitaa olla loppumassa. mä olen turhautunut ja äkänen. työviikot on pitkäsoutusia ja mä kaipaan kotia ja perhettä. illalla tuntuu niin kurjalta että pojan päivä on jo loppu, kun saan omasta mielestä vaan tovin sitä luttailtua.

murun kanssa kun alotetaan jotakin juttelemaan, se tovin päästä sanoo ettei enää voi sanoa mitään oikein, kun keskustelu mun kanssa ajautuu automaattisesti "väärille" raiteille, ja lopuksi sen kaikki sanomiset on mun korvissa pahasta. hmh. parempi vissiin olla ihan hiljaa vaan.

sitten on vielä se iltapväpahoinvointi. mä olen ollut kauheissa päänsäryissä ja yrjötyksissä poikkeuksetta kun kotimatka töistä alkaa. vituttaa pidätellä yrjöä se harva se päivä tunnin verran ennenkun helpottaa. olen kokeillut syödä enemmän. juoda enemmän. ei auta. olkoon. yrjötys.

oli meillä tyhy-iltapäiväkin. ihmeellistä pilkunviilausta ja lässytystä. meillä on tosi hieno ja ainutlaatuinen (luulen) työyhteisö, ja jos isoja ongelmia ei ole, niin miksi niitä pieniä pitää höylätä? ja sitten valittaa kun pienistä valitetaan.

ja kävin mä elvytyskoulutuksessakin. ja onneksi kävinkin, kun pääsin heti tositoimiin. pelotti ja mietitytti asia pitkään. olin taas ihan tyyni ja cool äksönin hetkellä, ja sitten myöhemmin iski uupelo ja suru. joka kostautui sekavina unina. ja aamulla väsytti.

ja aamulla sain kuulla etten saa penniäkään tulospalkkaa. rällätkää muut vaan tonneillanne. ei vois vähempää kiinnostaa ees.

positiivista on se että kun soitin murulle itku kurkussa aamulla töistä ja ähisin etten kestä mitään paskaa enempää, oli se naistenkäsittelyekspertti ottanut ja siivonnut koko huushollin mun työpäivän aikana. koko. huus. hollin.  katosta. lattiaan.

nyt jos mä jaksan suihkuun mennä, ja sänkyyn kömpiä alkamatta tillittämään tai raivoamaan, niin aamulla voin itseäni onnitella. tiukoilla mennään...

4 kommenttia:

  1. Yyh, tuo iltapäiväpahoinvointi ei ole kyllä kivaa. Itselläni on sama vaiva. Tiedätkö yhtään mistä se voisi johtua? Voimia!

    T. joku joka on jonkun aikaa jo blogiasi lukenut :D

    VastaaPoista
  2. Mä noudatin aika tiukkaa ruokavaliota, ja silloin mulla oli kans tuota ip-pahoinvointia. Helpotti, kun lisäsin aamupäivän ruokiin enemmän proteiinia. Liika kahvi voi kans tehdä tuollaisen olon.

    Tsemppiä! Kyllä sä kohta taas oot lennossa :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on pitkään ollut iltapahoinvointia, kaikki on tutkittu ja mitään ei ole löytynyt. Itse olen varma, että se vois olla sisäilmaongelman tulosta, mutta lääkärituttavani veikkasi, että stressiä. Olkoon mitä on, se on ärsyttävän lamauttavaa. Elämänlaatu kärsii.

    VastaaPoista
  4. kiitos tsempistä ja vinkeistä.
    ja tiiäksä terhikki. pyysin duunikaveria mittaan verenpaineet niin alapaine vetää iltapäivällä yli ysikympin, kun se normisti on ollu mulla kuuttakymppiä. että joku sitä nostaa, olisko ressi?
    puuh.

    VastaaPoista