torstai 24. helmikuuta 2011

kulkee taas. vähän.

saikutettuaan kertaalleen jo tässä välissä, työparini lähti kesken päivän. jossei sillä vaivaa suolisto, on sillä rytmihäiriöitä, jos ei ole rytmihäiriöitä, sillä kremppaa olkapää, jos ei olkapää kremppaa, on ainakin flunssa, jos ei flunssa vaivaa on vti, jos ei vti, niin varmaan keksitään jotakin muuta. olen nyt kahdeksatta vkoa töissä, joista työparini on ollut töissä kai kolme.
ei siinä mitään että mulla on paljon duunia kun se on poissa, mutta kun se tulee paikalle, kaikki on mukavasti rempallaan. ja sitten tuntuu että tallon sen reviirille kun meinaan vahingossa hoitaa senkin jutut kun se on työntouhussa.
ihminen jota ihailen, sanoikin tässä että onneksi mulla on niin jalat maassa aina, muuten sekoaisin noiden kahden huselon tiimissä. tietäispä vaan. mun jalat ei kai ole maata koskenutkaan ikinä, mutta rentona maanikkona tää sujuu. en tiedä että toivoisko sille työparille pitkää saikkua että sais kaikki kuntoon, (sillä en usko sen vaivojen olevan fyysistä laatua) vai toivoisko vaan että se saik-saik-saikuttaa silloin kun siitä tuntuu.

mun oma flunssa karhentaa kurkkua, mutta kuuman veden juominen tuntuu auttavan. ja hyvä niin.

murulla on "hauskat" päivät himassa. kun vääntö ruttunaaman kanssa on tasoittunut, kiljui poika ensin murun leiriangstit ulos alkuviikosta, ja loppuviikosta se on tehnyt hampaita, ja huutanut vielä enemmän. mulla on nyt täällä kiva rooli. en ihmettele että perusisit fiilarissa leikittää hyväntuulisia mukeloita kotonaoloaikansa, ja emäntä makaa raatona sohvalla, koska just tälläviikolla se on mennyt niin. mä saan kaiken "laatuajan" tirriäisten kanssa, toisen hoitaessa perussetit ja perusnatinat.

vieläkään ei ole hyvä palvelu kotona lakannut. vaikka päivät on murulle toisinaan pitkiä ja rankkoja, on ruoka valmiina kun tulen. ja joskus se on leipassut sämpylät, toisinaan täällä on valmiina lettuja. kyllä heteroita töissä kismittää. en muista koska olen moppiin kajonnut, pessyt pyykkiä tai pyyhkinyt pölyjä. mun suht ainua nykyinen "kotihomma", lasten lelujen kerääminen iltariekkumisten jälkeen sujuu leikin varjolla.

emmä joo valita. 

viikonlopuksi luvassa vaihtelevaa säätä. rakkain L ottaa ruttunaaman yökylään, meillä on perjantai-ilta kaksin murun kanssa kun esikkokin lähtee maailmalle. lauantaina muru lähtee leikkimään töitä, sunnuntaina ohjelma vapaa. tervetuloa viikonloppu!

3 kommenttia:

  1. Sä saat ton teidän arjen kuulostamaan niin ihanalta. :)

    VastaaPoista
  2. Aika luksukselta kuulostaa toi sun arki :)) Nauti viikonlopusta (ja palvelusta!)

    VastaaPoista
  3. täytynee sanoa. tää sopii just mulle. i'm loving it.

    VastaaPoista