perjantai 11. helmikuuta 2011

totuuksia elämästä, ja itsestä

palasin vielä kertomaan muutaman totuuden elämästä, ja itsestäni:
a) silmämeikkien poispeseminen on musta melkein typerintä elämässä. tai sit en vaan sitä(kään) osaa tehdä oikein.
b) always-siteiden uudessa mallissa on mukana tuoksuva intiimipyyhe. helvetin mainiota. on se ihanaa että persus tuoksuu kukkasille. varsinkin tähän aikaan kuukaudesta.
c) afrikkalainen valkoviini on ihan hyvää. ja niistä tulee ihana turtumus. arvostan murun suurehkoja viinilaseja, sanotaanko aika suuresti.
d) mulla on murua ikävä. ymmärrettävää toki, onhan se ollut pois kotoa jo kahdeksan tuntia.
e) mä kun olin oikeen laittanu hiukset aamulla kondikseen, niin opiskelija epäili että joku on tehnyt mulle jotakin pahaa. se siitä mun tyylitajusta.
f) nyt mä menen sinne mun jo nesböön kainaloon.

p.s. yksikin hullu uni, niin mun nukkumatilla on yt-neuvottelut eessä. jo riittää sekoilu ja ihmeelliset asunnot.
p.s.2. tarkemman analyysin toivossa, ne jotka on sivupalkin kyselyyn vastanneet "muuta", kertokaahan mitä muuta. sitten analyysia pukkais.

2 kommenttia:

  1. Have a happy period, INDEED! Itsellä pyörii tuo mainoslause päässä kerran kuussa, ja tekisi mieli kuristaa sen keksijä, viimeistään siinä vaiheessa kun pää ja kroppa hajoaa ja jälleen kerran on ilmennyt ohivuotoa S____S

    VastaaPoista
  2. kun tähän kuukausihelvettikeskusteluun mentiin, niin pakko ihmetellä ääneen, että miksi ihmeessä jokaikinen side vuotaa ohi. samoin pikkuhousunsuoja. Jos jotain tulee, se tulee varmasti sivusta. Ja varmasti siihen housun saumaan niin, ettei sitä saa millään myrkyllä puhtaaksi. Ei tajua. Mutta hyvä jos edes kukkasille tuoksuu se ohivuoto :D

    VastaaPoista