maanantai 27. kesäkuuta 2011

angst

ääääääääääääässsssssssssst!
mua alkaa nää asuntoasiat tosiaan ketuttamaan.
tää "ajatuksista käytäntöön" ei todella ole mulle oikea kohta elää.

revin pelihousut ihan just.

kiinteistövälittäjä kävi, lipevä komeahko paskiainen, mutta hyvää lupaili.

siltikin. mä olen NIIN huono tämmösissä. NIIN HUONO.

edit: 
olen oppinut. en alkanut kotona messuamaan, vaikka tuntui että ahdistus pitää jonnekin purkaa.


vedin uudehkot juoksuvermeet niskaan, paukutin menemään angstilenkin. (nyt voi jo! 1,5 lisäkiloa anopin herkuista kerätty männäviikolla, eikä nälkäkuoleman ja kuihtuminen enää niin uhkaa.) ja kah, asiat valahti perspektiiviinsä. nyt kroppaa särkee ihanasti, mutta parisuhtetta ei yhtään. mulle kymmenen pistettä! *tap tap päälaelle*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti